Tema: Ginčas dėl sugadintų vandens skaitliukų
Autorius: Saulius Sakarauskas
Data: 2009-10-09 08:56:35
   Sveiki,

   Turiu tokią situaciją. Vieną savaitgalį teko aplankyti motiną 
Klaipėdoje ir susipažindi su Klaipėdos vandenimis (ar kaip jie ten 
vadinasi). Mama buvo išvykusi, o man kaip šeimininkui teko priimti 
santechniką, kuris atėjo keisti skaitliukų. Vizitas buvo gan netikėtas, 
bet svečias užtikrino, kad jis tikrai nieko blogo nedarys, o tik veltui 
pakeis senus skaitliukus į naujus. Nieko blogo neįtardamas, sutikau. Po 
viso veiksmo buvo pakištas pasirašyti kažkoks skaitliukų keitimo aktas. 
Sutikrinau rodmenis, ir nieko blogo neįtardamas pasirašiau. Deja, 
pasirodo lape buvo dar nedidelė pastaba, kad vienas skaitliukas turėjo 
pažeidimą, kurios aš nepastebėjau. Kaip supratau iš telefoninio pokalbio 
su motina, tai pažeidimas ne plombos, o tiesiog kažkoks mechaninis.

   Dabar remiantis ta pastaba Klaipėdos vandenys teigia, kad visus metus 
siųs sąskaitą ne pagal skaitliukų rodmenis, o pagal kažkokią tai 
vidutinę normą. Kas įdomiausia, tai liečia tiek karštą, tiek šaltą 
vandenį, nors pažeidimą turėjo tik vienas skaitliukas. Motinai nuėjus 
aiškintis, niekas į kalbas nesileido, tik siūlė rašyti pretenziją. Nors 
buvo bandyta rodyti, kad antras skaitliukas tvarkingas ar šiaip 
kalbėtis. Parašius pretenziją, po kažkiek laiko gautas laiškas, kad "ji 
atmesta".

   Gal protingieji šios grupės lankytojai patars, kokia konkreti kontora 
turėtų prižiūrėti šiuos monopolininkus. Ir kam reikėtų konkrečiai 
skųstis, kad įrodyti kad "esi ne kupranugaris". Man atrodo, kad 
vartotojų teisės lygtais daugiau į televizorių naudotojus orientuotos. 
Ar jau tokiam ginče aukščiau tik teismas? Gal savivaldybėse yra kokie 
nors skyriai.

   Ne tiek gaila pinigų, kiek skaudu dėl biurokratinio požiūrio. Nors 
iki teismo greičiausiai irgi kažin ar eitume, nes jaučiu išlaidos 
neatpirks moralinio pasitenkinimo.

   Ačiū,
   Saulius Sakarauskas
--

"Don't discount flying pigs before you have good air defense."
-- jvh@clinet.FI