Tema: Re: Ginčas dėl sugadintų vandens skaitliukų
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-09 11:30:22
Čia ne fantazijos. Todėl ir sakau, kad reikia žiūrėti, kaip tiksliai
dokumentas apiformintas. Nes rodosi, visiems jiems yra spec. reikalavimai,
nustatyti atitinkamais įstatymais. Neretai galima pasiųsti juos kuo toliau,
vien todėl, kad "inspektoriai" pildo bile kaip, pažeisdami ir pildymo tvarką
ir informavimo tvarką ir pan.