Tema: Re: Q: ašarinės ir šuniukas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-13 00:01:20
vienam labai geriečiui bet grėsmingai atrodančiam žmogui buvo precedentas,
kai aplinkui valkiojantis dideliam šuniui, dėl visa ko buvo paimtas į ranką
pagalys. Tada šeimininkas išdidžiai pareiškė, kad jo šuo tokios huinios
nebijo ir nieko su pagaliu anam nepadarysi. Į ką buvo atsakyta - niekas ir
nesiruošia su tuo pagaliu muš šuns. Savitarpio supratimas atsirado labai
greitai, šuo daugiau nebesivalkiojo kur nereikia. Tai turbūt ir su dujomis
reikia elgtis panašiai.