Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-12 17:10:51
Linas Petkevicius wrote:
> O aš sakau, kad nuejes i teisma su ish izoliacijos pagamintu ir ant
> masinos uzklijuotu numeriu, kai originalai gulejo bardacioke gautum
> bauda uz vaziavima be numeriu. Sporinam ?

Jūs čia už mane gerokai protingesni, bet vienas dalykas man neduoda
ramybės - nemaža tenka matyti išvažiuojančių iš regitros auto su numeriu
užrašytu ant kartonkės, kai tikras nr užkištas už stiklo. Teko ir pačiam
taip važiuot. Ir neteko nei matyt nei girdėt kad ką būtų nubaudę... Ar
čia tiesiog mano regos ir klausos netobulumas, ar tikrai tokių atvejų
nelabai yra?