Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-11 11:55:29

> Kaip klastojimas tikrai nesiskaitys, o siaip geras klausimas, nes jei
> masinoje veziojamas ir originalus numeris, tai nera nei vazinejimas be
> legaliai isduoto numerio, nei neiskaitomas numeris ir t.t.

IMHO tai neiskaitomas ir uzmaskuotas numeris. Jis i turi buti iskaitomas ne
ant galines sedynes sedinciam keleiviui. Aisku galima ir taip argumentuoti,
bet IMHO sunkiai tai praeitu. Tipo isimetu svarius numerius i bordacioka ir
ramiai vazinejuosi ? Nes jei ten svarus ir lengvai perskaitomi. Jei bsu toks
teismas, pakvieksit mane - ash turiu tai pamatyti.

> reiktu gerai perziureti formuluotes - ar tikrai ten yra toks pazodinis
> reikalavimas regitroje isduota numeri pritvirtinti prie priekinio
> bamperio,

Reikalavimo tvirtinti prie bamperio nera. Yra reikalavimas tvirtinti
gamintojo numatytoje vietoje. Idomu butu, jei gamintojas nenumate, kur
priekyje tvirtinamas numeris.

> O praktiskai kalbant - policininkas, jei pastebes, greiciausiai nubaus,
> bet teisme, jei gerai argumentuosi, turetum laimeti,

Kuo argumentuoti ?