Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-11 13:29:56
"Rivo" <rivo@pochta.ru> wrote in message
news:h5rgbt$vr1$1@trimpas.omnitel.net...

> 237 - Kiekviena motorinė transporto priemonė, traktorius, savaeigė mašina,
> priekaba turi būti su tam skirtoje vietoje vertikalioje plokštumoje
> pritvirtintais registruojant jai priskirtais valstybinio numerio ženklais.

Esu linkes manyti, kad valstybinis numeris - tai daigtas atrodantis butent
TAIP KAIP REIKIA, INFORMACIJA ant jo, o ne butent balticsigne pagamintas
skardos gabalas. Tai va todel ir klausineju cia :)

> Transporto priemonių skiriamieji ir informaciniai ženklai transporto
> priemonėse
> 1 - Transporto priemonės valstybinio numerio ženklai šviesiuoju paros metu
> turi būti įskaitomi iš ne mažesnio kaip 40 m atstumo, o galinio numerio
> apšvietimas turi būti toks, kad tamsiuoju paros metu numerį būtų galima
> perskaityti iš ne mažesnio kaip 20 m atstumo.

Nu cia niekas nepazheidzhiama, jei ish esmes.

> 2 - Valstybinio numerio ženklus draudžiama uždengti apsauginėmis
> medžiagomis, lankstyti ar kitaip keisti jų formą, jie neturi būti
> apgadinti, užteršti ar surūdiję.

Cia irgi nepazheidzhiama. Del lankstymo - ant nekuriu automobiliu (kai kuriu
Alfu pvz) sukant prie bamperio jis ishlinksta ne mazhiau nei butu ant to
kapoto.