Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-11 12:21:46

"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message
news:h5rcti$qal$1@trimpas.omnitel.net...

> Taigi ant priekinio bamperio lipdukas su visa numerio informacija - va tau
> ir iskaitomas.

Lipdukas su iskaitoma info <> isduotas numeris. Pagal istatymus numeris
isduodamas, o nepasigaminamas samapalnai. Ash irgi paimsiu popieriaus lapa
ir visus savo duomenis ant jo susirasysiu bei marmuze nusipieshiu. Speju,
kad gali ir nesuveikt kaip pasas. O ir ATPK yra straipsnis uz
padirbinejima - reiskia,kad negalima su savos gamybos.

> Ir tokiu atveju abu reikalavima tenkinami - legalus numeris yra, jo
> duomenys matomi, tuo ir argumentuosi teisme.

Legalius numerius isduoda regitra.