Tema: prekės grąžinimas + pardavėjų chamiškumas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-20 08:38:11
Sveiki, vakar teko matyt tikrai šlykštų elgesį - Europoje esančioje 
vaikų prekių parduotuvėje (rodos čipolinas):

Atėjo moteris ir pasakė, kad norėtų grąžinti prekę, kuri buvo pirkta to 
pačio tinklo parduotuvėje, bet ji yra kitoje miesto vietoje.

Taigi ji sakė, kad yra kažkoks potvarkis, kad ji gali grąžinti pirkinį 
ne toje pačioje parduotuvėje, o kitoje to pačio tinklo.

1) Ar tai tiesa?

Pardavėja pradėjo laužytis, kažką atsikalbinėti. Vėliau spaudžiant 
pirkėjai paskambino kažkam (gal administratorei) ir kažką pakalbėjusi 
pasakė, kad tokių įstatymų nieks nežino ir čia ne jų problemos.

2) Kaip reikia išsireikalauti sau priklausančią pardavėjų prievolę? Kaip 
priversti ją įvykdyti? Kaip įrodyti, kad jie ją atsisakė vykdyti? Juk 
turbūt nebus lengva įrodyti, kad jie atsisakė tai padaryt.

Pardavėja su pirkėja elgėsi tikrai chamiškai ir laidė įvairias 
pakankamai nemandagias frazes "Tai jau ne mūsų reikalas" ir pnš. ypač 
nemandagiu tonu. Vėliau, pirkėjai beišeinant, jos dar pasijuokė iš jos 
tarpusavyje su kita pardavėja.

3) Kaip galima būtų nubausti tas pardavėjas? Ypač įtariant, kad joms 
nieko nebus, jeigu jas įskųst jų valdžiai. Kaip maksimaliai jas 
nuskausmint ? :)

Tiesą sakant netgi kilo noras susikraut kokių 50 prekių krūvą, priverst 
jas įmušt į prekę ir paduoti negaliojančią kortelę, o vėliau, 
pasirodžius, kad ten "nepakanka pinigų", priverst po vieną prekę 
išminusuot iš sąrašo (o kiek žinau, tai pardavėjai to ypač nemėgsta) ir 
atsilyginti tuo pačiu, kaip jos elgėsi su kita pirkėja.

4) Ar už tokius dalykus kas nors gręsia? :) Kokią nors apsaugą ar dar ką 
nors kokiu nors stebuklingu pagrindu iškviest ? :)

Ačiū.

Pikc Ninja.