Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Tomas
Data: 2009-08-11 12:50:28
Problema tame, kad nera jokios plokscios vietos ant to bamperio. Uzhdenginet
groteles - jos funkcionalios, o ne dekoratyvines. Mano matytu atveju zhmogus
buvo uzhraites ant tos apatines bamperio dalies pleve taip..... lanku -
virshutine numerio dalis matosi, apacia - jau truputi uzhsilenkia, palenda
po mashina. Imho nakleika ant kapoto priekio palyginus butu visai normaliai.