Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-11 13:05:50
Lievi atmazai. Specialna tebe tancuju - paskambinau vienam ish EU dyleriu -
"Ok, turim, kokio reikia - amerikietisko ar europinio ?". Šiuo metu man i
Sostena prabanga skambinti, bet speju sugebesi pats tai padaryti. Ar
visdelto priezastis, kad numeris ant priekinio bameprio nedziugins ir
ieskoma argumentu kaip nuo jo issisukti ? Noras suprantamas, bet reiks
ieskoti kitu argumentu ir speju, kad bus sunku.