Tema: Re: Q: Automobilio valstybiniai numeriai
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-11 13:15:25
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:h5rbm1$ocp$1@trimpas.omnitel.net...

> IMHO tai neiskaitomas ir uzmaskuotas numeris. Jis i turi buti iskaitomas
> ne ant galines sedynes sedinciam keleiviui. Aisku galima ir taip
> argumentuoti, bet IMHO sunkiai tai praeitu. Tipo isimetu svarius numerius
> i bordacioka ir ramiai vazinejuosi ? Nes jei ten svarus ir lengvai
> perskaitomi. Jei bsu toks teismas, pakvieksit mane - ash turiu tai
> pamatyti.

237 - Kiekviena motorinė transporto priemonė, traktorius, savaeigė mašina,
priekaba turi būti su tam skirtoje vietoje vertikalioje plokštumoje
pritvirtintais registruojant jai priskirtais valstybinio numerio ženklais.

Transporto priemonių skiriamieji ir informaciniai ženklai transporto
priemonėse
1 - Transporto priemonės valstybinio numerio ženklai šviesiuoju paros metu
turi būti įskaitomi iš ne mažesnio kaip 40 m atstumo, o galinio numerio
apšvietimas turi būti toks, kad tamsiuoju paros metu numerį būtų galima
perskaityti iš ne mažesnio kaip 20 m atstumo.

2 - Valstybinio numerio ženklus draudžiama uždengti apsauginėmis
medžiagomis, lankstyti ar kitaip keisti jų formą, jie neturi būti apgadinti,
užteršti ar surūdiję.

Taigi apie bardačioką pamiršk, konstruok numeriui vietą priekyje. Čia ne
Amerika, čia privalomi abu numeriai (išdavė tai 2)