Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-07 15:18:29
KEdas wrote:

> FAB priešininkai kažkodėl neatkreipia dėmesio, kad FAB šalininkai šneka
> apie įstatymo galiojimą TIK naujiems sandėriams, t.y. bankų toks
> įstatymas neturėtų nubankrotinti dėl dabar jau išdalintų paskolų.
>
> P.S. Paskolų neturiu, turiu indėlių.

Jie visaip šneka :) + sunku diskutuot apie įstatymą, kurio nėra ir kuris
gali būt betkoks :)

O šiaip aš nesu absoliučiai prieš FAB įstatymą. Tegu priima nutarimą jį
priimti ir tegu PERSPĖJA prieš kokius 5-10m. pvz. Nutaria, kad 2012m
ekonomika jau atsigavo ir išleidžia įstatymą, kad nuo 2017m. Įsigalios
FAB įstatymas.