Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-06 10:14:44
Aga :)
Negaliu sąžiningai dirbdamas nusipirkti man patinkančio namo geroje vietoje, nes spekuliantai+avantiūristai sukėlė NT kainas.
[Tikiuosi] niekada necypsiu, jei už mano blogus darbus būsiu baudžiamas. Tai vat ir nemėgstu tokių mižnių, kurie bėga nuo savo prisiimtų įsipareigojimų, kad ir kokie jie beprotiški būtų.

Tikras vyras be reikalo niekada neištrauks, o be garbės - nenuleis. Jei nesi tikras savo jėgomis - elkis apdairiau. Jei jau prisidirbai - būk geras ir srėbk kantriai. Sielos gryninimams sunkiomis akimirkomis galima pasitelkti visokius ten feng-shui. :)