Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: ROOTS
Data: 2009-08-07 14:01:49
O gal bankai viska mate ir zinojo(juk paprastas zmogus turejo kaip ir vsika patyt i atieti, taip ir bankas). Ir jei bankai viska mate ir zinojo, ir vistiek dalino, reuiskias jie visa tai dare samoningai? tai rieksias jie dalino paskolas zinodami, kad dauguma negales atiduot, turtas ju nuvertes ir jie visi liks visam gyvenimui vergaut? Hmmm geras biznio planas :/
Visas sitas mano samprotavimas is to, kad paprastas zmogus turejo viska numatyt, pasvert, apskaiciuot, dalis zmoniu tai padare ir neeme, kita dalis nesugebejo, nepamate ir pame paskolas. O bankas tada kurioj dalyje?: kurioj lochai nieko nemate, ar kurioj viska mate, pasvere, apskaiciavo, numate ir dare samoningai?

p.s. Cia ne tau SenasKriene asmeniskai ;)