Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-08-06 18:54:22
KEdas wrote:

> O aš manau, kad GĖRIS, bet tik jei būtų priimtas ne atgaline tvarka, o
> tik ateities sandoriams. Tokiu atveju kreditorius atsakingiau žiūrėtų į
> paskolos suteikimą.

Ateities sandoriai bus faktiškai tada, kai dabartinė karta išmirs.  Ir
šiaip, ir praeityje nieks kreditorių neatleidinėjo nuo pareigos elgtis
sąžiningai ir protingai, ir neskolinti be tinkamo užstato asmenims, kurie
neturi jokios galimybės suvokti makroekonominių procesų.  O jei bankrotas,
tai kreditoriams lieka tas pats NT užstatas, kurį jie laikė pakankamu, gali
juk turėti ir džiaugtis puikia invesicija, kame problemos?

p.s. paskolų nei aš, nei mano artimi giminaičiai neturi.