Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-07 12:51:57
bet bankroto atveju bus paieškota ar petras kartais neturi kokio aubi a6,
sodo namelio ar dar ko nors vertingo. Ziurek ir susirinks bankui ikisti
pinigai... O ir Petras garai pagalvos, ar verta atiduoti visa turteli ir eit
ieškot kitos gyvenamos vietos, ar visgi verčiau sukast dantis ir bandyt
gražint skolą.