Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Rivo
Data: 2009-08-06 09:18:19
"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message
news:h5cbc7$rg4$1@trimpas.omnitel.net...
>    Na tai pries matydamas artedama bankrota as visus materialius turtus
> atiduodu giminems, sakykime, netenku to neismoketo buto, o skola man
> nuraso.

 Dovanojimo ikeistam butui nepadarysi... O ir teismas tokius sandėrius
naikina be problemų. Nesitikėk, kad bankai pridalins paskolų be užstato ir
galėsi pinigus sukises kojinėn po bankroto šustravot...

>Manau, kad tam asmeniui geriau jau buti su nurasytom skolom ir bankrotu,
>nei su milziniska skola likusiam gyvenimui ...

Liksi plika subine be galimybės skolintis iš bankų (pakliūsi i juodus
sarašus) bet be skolų ir su didelėmis perspektyvomis. O tavo rizika turės
prisiimti duodantys paskolas...