Tema: Re: Fizinio asmens bankrotas
Autorius: Ninja666
Data: 2009-08-07 11:15:01
SenasKrienas wrote:
> Va butent. Bet kjuk niekas ir nepraso, kad tu sumoketum. Bankas irgi
> gerai pagyveno, dalindamas pakilimo laiku paskolas - o kodel dabar jis
> uz neatsakingus sanderius turi islipti sausas? Bet FAB - tai nereiskai,
> kad turi moketi puotoje nedalyvave - kaip tik, norima, kad moketu VISI
> dalyvave puotoje.

Skaičiuojam.

bankas davė petrui 400 000lt, grąžint petras turės su palūkanomis 800
000lt. Petras grąžino 75 000lt
Taigi dabar petrui jis yra išleidęs 325 000lt (kolkas negrąžinti).

Petras putoja ir sako eikit jūs nafig su savo paskolomis lupikai.
Pasiimkit mano 175 000lt kartonkę ir atsikniskit nuo mano vargšės galvos.

Taigi kur tu matai banko puotavimą? bankas -150 000lt gryno nuostolio.
Kur tu čia puotą matai ? Ar Petras į savo "plotą" pusę perkūnkiemio
swedbanko skyriaus pastoviai alaus kviesdavos?