Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-03 08:49:12
teisingai, dabar nieko neskubekite. Sutarti su savimi spesite pasirasyti ir liepos 30 birzelio 30 dienos data :)
manyciau, kad jei bus naudojimas ne 100 proc, ir bus nurasomas tik kuras tai moketi nereikes. Jei bus daromi remontai - nezinau, bet gal nereikes jei tai smulkus remontai, arba kazka galesi priburti, kad pvz auto isnuomuotas 50 proc, tai ir padangos dvi is imones dvi is kitos :) Bet cai mano pasvigimas, nieko tikro.

T:)