Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 13:43:40
aha :)
praktikoje yra paplite keli variantai:
1. imone turi savo vardu automobili - jei darbuotojas turi galimybe naudotis asmeniniais tikslais - moki
2. imone lizinguoja automobili (finansinis lizingas) - jei darbuotojas turi galimybe naudotis asmeniniais tikslais - moki
3. imone nuomojasi is lizingo (veiklos nuoma) - jei darbuotojas turi galimybe naudotis asmeniniais tikslais - moki (net jei ir auto registruotas lieka lingo imones vardu).
4. imone nuomuojasi automobili is gyventojo ar darbuotojo - jei darbuotojas turi galimybe naudotis asmeniniais tikslais ir imone dengia automobilio ekplotavimo, remonto, draudimo islaidas - moki
5.  imone panaudos budu naudoja automobili - jei darbuotojas turi galimybe naudotis asmeniniais tikslais ir imone dengia automobilio ekplotavimo, remonto, draudimo islaidas - moki

1 -5 atvejais nemoki jei iraodai, kad darbuotojas nesinaudoja asmeniniais tikslias, o 4-5 atveju gali nemoketi jei ir turi galimybe naudotis, bet imone apmoka tik kura sunaudota tik imones reikmems.

T:)