Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 15:02:13
del fiasko nezinau, nes su vmi sunku gincytis, paskaiciuos ir mokesi.
Nebent pramus verslo atstovai pakeitimus, ar suagituos darbuotojus protestui.
O del valdininku algu sumazinimo atsisakymo tai as to irgi nepamirsiu, manau reiketu perziureti tu kuriu pajamos didesnes nei tarkime vidutines salies, ir jiems sumazinti koki 10-15 proc.

T:)