Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 10:48:45
Beje, siandiena per zinias ar spaudos apzvalga kazka kalbejo, kad siumetu biudzete yra numatyta apie 70 mln lt pajamu is baudu ir konfiskaciju uz taisykliupazeidimus ir panasiai (kaip suprantu cai nepatenka mokestines baudos). Praejusiais metais budavo apie 40 mln palnuojama, bet lyg ir nesurinkdavo tiek. O siais metais supalanavo beveik dvigubai daugiau ir regis nevykdo plano :) Taupus zmones pasidare, nebeislaidziauja baudoms :) Galima numanyti (ir seniau jau buvo tai jauciama) kad suaktyves raganu medziokle :)

T:)