Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: nu blyn
Data: 2009-07-02 21:07:28
O jei as isnuomaves masina imonei, pagal sutarti ji kaip ir turetu teise remontuoti mano masina bet ne karto neremontavo. Taip imti ir nemoketi to mokescio ar visgi perasyt sutarti, kad as savo masina isnuomoju imonei ne 100%, kitaip tariant jei as isnuomojau ne visam laikui, tai ka as negaliu nemokedamas mokeschiu tuo metu kai nenuomoju su ja vazinetis kur noriu ? Kuras aisku nurasinejamas puse firmos reikalasi kita puse asmeniniais. Remontas taip pat ant firmos kabinamas toliau nebus.