Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 14:25:11
panasu, kad ta linkme einama :) tik matai cai irodineti sunku labai. Todel pardziai imsis imoniu ar fiziniu asmenu su individualiom veiklom. O paskui yra sansu, kad imsis sandoriu tarp privaziu asmenu - greiciausiai skolinimo be palukanu, nes tokie sanoriai kartais islenda kai papurto koki pileiti is kur jis gavo pinigu ar panasiai.

T:)