Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: Justas E.
Data: 2009-07-02 14:20:24
Patebėčiau dar ir kitą, labiau teorinį dalyką - pagal tvarką turėtume
susimokėti pajamų mokestį už galimybę naudotis kitam asmeniui (fiziniam ar
juridiniam) priklausančiu turtu. Gaunasi, kad jei galiu pasinaudoti savo
draugų, pažystamų automobiliais ar kitu turtu, turėčiau susimokėti pajamų
mokestį :)) Ar kažką ne taip supratau?