Tema: Re: Nuo siandien isigaliojo mokestis uz galimybe pasinaudoti tarnybine masina ...
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-02 10:39:29
nu cai nesamone, kazkas pajuokaudi nesekmingai bande :)
Sustabdzius mane su tarnybine auto turetu irodyti, kad as vaziuoju asmeniniais reikalais. Gal manao darbo grafikas yra naktimis, gal vaziuoju i iskvietima ir panasiai. Net jei stoviu parduotuves aiksteleje, gal as esu vadybininkas ir ziuriu kaip mano prekes isdeliotos lentynoje :) Ir koks tikslas pranesineti :) Daug paparsciau kreipies i regitra ir i lizingo bendorves kad pateiktu duomenis apie registruotus/isnuomotus/lizinguojamus auto ir tada su jais eini i konkrecia imone ir sakai pas jus 10 auto, kur sumoketas mokestis :) O toliau jau dela techniki arba susimoki arba atsifutbolini

T:)