Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 13:11:05
Tai as tuom neabejoju nei kiek.
matai, tam kad paskambinti ir suzinoti reikia bent zinoti kad skolos gali
but mokamos i antstolio saskaita. Jei as tai zinau, viskas paprasta, imu
telefona, skambinu, susizinau. Jei as to nezinau? Laukiu kol anstolis mane
informuos kaip sumoket skolas, jis neinformuoja, net prasomas. Tada lendu i
interneta, forumus ir t.t. susirandu istatymus, zmones pasako kaip mokama ir
kur mokama. Valio, pagaliau ir as zinau sita slaptai slapt informacija. Ta
prasme zinau, kaip turi elgtis skolininkas norintis susimoket, bet suzinau
tai ne is antstolio kazkodel. Taip taip jis neprivalo.........