Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 12:43:05
Nekokybe tame kad antstolis nepasivargino bent vieno menko, menkiausio
laiskucio man atsiust i uzsieni. nu taip taip, dabar zinau - neprivalejo.
Kita nekokybe, dalinis informavimas internetu, ko pasekoje as laukiau info 3
menesius, laiko gaisinimas.
Del skolininko noro atsiskaityti. Jau minejau kad per tuos metus buvo
padengta dalis skolu, be antstolio pagalbos, net nezinant kad tos bylos yra
pas jo. Po to buvo ilgas laikas, kai del tam tikru asmeninio gyvenimo
peripetiju, skolas buvo neimanoma moket. Galit sakyt kad as privalejau
vistiek moket, bet tai kvaila. Kaip galima moket neturint pinigu? Dabar yra
galimybe viska uzbaigti. Vat toks mano, kaip skolininko noras.