Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 12:36:09
Linai,

patikek, tikrai nekeliu cia bangu vien del to kad parekaut ir pavaidint
teisybes jieskotoju ar svieto lygintoju.
Taip, antstolis man nepateike jokios saskaitos numerio. Man lygiai tiek pat
sunku tai suvokt kaip ir tau.
Toliau. Internete, forumuose ir t.t. susirinkau pakankamai info ir zinau
kaip toliau elgtis, mokesiu tiesiogiai skolintojams, bus pigiau nes
antstoliui nereiks administruot tu piniginiu lesu ir sios islaidos jis
neitrauks i savo saskaita. Padenges skolas, prasysiu detalizuotos antstolio
saksaitos (aciu Dievui bent taokia mano teise numato istatymas). Jei viskas
ten tvarkoje, reikalas bus baigtas.