Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-05 13:05:49
1. Todel kad antstolio veikla bus apskusta antstolio rumams ir teisingumo
ministerijai. Jiems ir bus askleista koki cia kontora. Aisku antstolis
matomai nuo kazkokios tai bausmes issisuks gana lengvai, bet gal kita karta
pamastys, kad paprasciau elgtis zmogiskai nei aiskintis pries ausciau
stovincius pareigunus.

2. Neturiu tikslo paciam irodineti, kad nesu kupranugaris.