Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-04 22:28:53

"Flamx" <petras(trinti)gri@gmail.com> wrote in message
news:gtn27j$fhf$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai cia gal ne manes to klaust reiketu?

Deja, jei kelsi bangas - klaus taves. Tu sakysi, kad antstolis turi kita
adresa ir zinojo, kad juo reikia siusti tau korespondencija. Turesi tai
irodyti.

> Tai o ko as cia rasau? ko jam rasau? ko jam skambinu? ko i jo kontora
> vaziavau? siaip del gero laiko praleidimo?

Nezinau. Skolininkas turi rupintis savo skolomis nustatyta tvarka. Net jei
tu atspausdinsi savo nauja adresa ar paklausima antstoliui ant TIMES
virselio, tai nebus argumentas, kad tu labai smarkiai rupinaisi.

> Zodziu man antstolis israso sakaita uz jo paslaugu apmokejima, tai as ne
> tik apmoku saskaitoje nurodytas paslaugas, bet dar ir pati saskaitos
> israsymo fakta? O kad antstolis su manim kalba telefonu, kiek tai
> kainuoja?

Antstolis israsys saskaita uz atliktus darbus. Deja, tame tarpe is uz laisku
tau siuntinejima. Antstoliui pagal istatyma priklauso A) Patirtu islaidu
konfiskavimas, B) atlygis uz darba. I tai yra iskaiciuota ir saskaitos
israsymas ir skambuciai tau. IMHO normalu.

> skolininkas atsivilko po N metu, tai gal jis turejo tam piezasciu, tai
> asmeniska. Faktas, jis atsivilko ir nori sumoket skolas. Beda ta kad jam
> to neleidziama padaryt.

Kurioje vietoje tau antstolis neleido susipazinti su vykdomaja byla. Sakai
parodykit, kokia mano byla ir tau jos neparode ? Nekalbu apie skambucius ar
emeilus.

> Tai dabar turiu anstoliui rasyti prasyma, kad jis is manes pareikalautu
> sumoket skolas? Taskas. Turiu jo maldaut rastiskai kad atliktu savo
> pareigas? taskas

Ne, tu turi prasyti antstolio. kad leistu susipazinti su vykdomosiomis
bylomis. Jei yra fantastinis variantas ir tau neleidzi susipazinti, prasai
rastu.

> Galesiu, turiu visus emeilus, ir telefoniniu pokalbiu irasus. jei del ju
> tikrumo kyla itarimu tegu tai nustatineja ekspertize.

Gausi paprasta istatyma - antstolis su vykdomosios bylos turiniu neprivalo
supazindinti emeilu ar telefonu.

> Tai o ko as tokio isskirtinio reikalauju?

Reikalauji to,  ka antstolis daryti neprivalo, kas jam draudziama ir uz ka
jam nemokama.

> O neatrodo keista, kad yra zmoniu kurie neturi teisinio issilavinimo ir
> kuriems atrodo naturalu kad jei eini pas antstoli tai ir antstolis turi
> but kazkiek suinteresuotas bylu sprendimu, berods ji butent tam ir
> igalioja Lietuvos respublika. Zodziu, jei einu pas dantista tai tikiuosi,
> kad man taisys dantis ar ne?

Nezinau kaip antstolis, bet ash nematau didelio noro atsiskityti. Jei toks
yra, problemos nera - skambini tiesiai skolininkui, gauni saskaitos numeri
ir atsiskaitai.