Tema: Re: Ar antstolis teisus? (labai daug teksto)
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-04 17:01:42
Kaip rasiau, tik dalyje bylu yra antstolio isjieskojimo islaidos. yra ir dar
likusiu skolu. Kazkuriam forume radau patarima kad skolas moket tiesiogiai
skolintojams o ne antstoliui, kai antstolis liks su suskilusia gelda tada
jis kreipsis i teisma kad uzmokeciau jam skolos isjieskojimo islaidas, va
tada as ir paprasysiu detalizuoti tas islaidas. Jei antstolis daugiau nieko
nedare kaip tik bukai siuntinejo laiskus i buta kuriame esu registruotas
Lietuvoje, tegu konkreciai parodo savo tas islaidas. P.S. sio antstolio
kontora isikurusi centrinio pasto patalpose tad manau kuro islaidos laisko
nuvezimui iki pastadezes siuo atveju atkrenta. Na pusiau jumoristine
situacija, istikro tai juokas per asaras.