Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: ttt
Data: 2009-04-28 08:50:37
O gal tau geriau vadovautis labai geru priezodziu "Nemoki p**ti,
nereikia listi"?? Is esmes jei esi zalias, tai niekas nepaaiskins kaip
ir nuo ko pradeti, bet jei esi jau kazka dares ar bandes ir kazkas
nesigavo, tada tau paaiskins kodel nesigavo ir ka padaryti kad gautusi.

3brolis used his keyboard to write :