Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-21 14:06:46
ten juk beviltiska skambint ...   ten juk nei vienas negali atsakyt net i
primityvius klausymus ... ir paskambines ka as jiem pasakysiu   ? tipo gal
galit man pasakyt ar man moket jum  ar nia??
o  siam reikalui  as noriu pirma zinot ar taip ir turi but ar cia jie vel
savivaliauja .. ir viska daryt rastu nes zodziu  beprasmiska .... :) tad
reikia biski tokios va teisines info ...