Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-22 09:14:17
sunkiai ir su rrt ...skambinau  kai dar klausymu turejau tik po nutraukimo
... tai vienas is rrt isdeste visiskai priesinga politika nei visi cia kalba
.... likau pats kaltas kad siunciau rasta omniui del nutraukimo ir nutraukiau
sutarti po atsakymo gavimo o ne nutraukiau  salone iskart kai sumasciau ...
ir tt   ( pats kaltas cia kas liecia nuostoli kur prasys kompensuot o jei
prasys tai jau kazi ar pades jie nu tipo galesiu bandytis kreiptis )

o vakar skambinau i 1533  sudirbau klausimais bahureli atsiliepusi , kad jis
tesugebejo pasakyt as tik informatika baigiau ir negaliu atsakyt i tokius
klausymus ty  kodel paskaiciavom asmeniniu tarifu kai asmeninis buvo
apskustas  iki jam iseinant ir ..  tipo automatiskai planai persiverte ir
turi moket daba ...  o i klausyma kas kompetetingas atsakyt man i si
klausyma  neatsake,  tipo  kreipkis i teisininkus ir bandyk faksuot prasyma
gal kas atsakys :)