Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-21 17:01:45
Nenori fiziškai nueit į Omnitel saloną ir išsiaiškint, už kokį laikotarpį sąskaita, ar mato sutarties nutraukimą, ar tai paskutinė jų sąskaita? Taip pat paklausti, kodėl sutartis tokia nepagrįstai didelė, jei jie yra gavę tavo prieštaravimą sutarties sąlygų pakeitimui?

Spėju, sąskaita (toliau SF) yra rašoma nuo 15-os mėnesio dienos už mėnesį.  Esminis man kylantis klausimas, ar gali Omnis išrašyti SF už kovo 15 d. balandžio 15 d. (jei tai SF už tą laikotarpį) jau kaip su pakeistomis sutarties sąlygomis, jei dar prieš formaliai įsigaliojant sutarties pakeitimams (iki kovo 15 d.) yra gautas nesutikimas?Kokią galią tas nesutikimas apskritai turi?

Nežinau daug faktų, taip pat neišmanau šios teisės pusės, todėl gal kiti ką patars.