Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: 3brolis
Data: 2009-04-22 10:40:41
aciu "Raulis "   tai iseina taip jei pats omnis isi 3.14sinejo  visa menesi
virs, vilkindamas ..  ty  per protinga laika ( teismu praktikoje,  sutartyse
,kad ir nenurodyta   ir tt  tyra  mazdaug1 menuo )  tad pagal viska cia
viskas ok ir uz ta priverstinai  prasinaudota laika privalu susimoket ?
:(:(  ir teoriskai  nera prasmes rasyt pagraudenima kokia pantera
negailestinga , nes jie atrasys dar po menesio, kai bus pasibaiges
apmokejimo terminas ko pasekoje atjungs likusius numerius   ir dar papulsiu
i skolininku ,juoduliu sarasus .. taip ??