Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: Cube
Data: 2009-04-22 09:28:24
3brolis wrote:
> o vakar skambinau i 1533  sudirbau klausimais bahureli atsiliepusi , kad jis
> tesugebejo pasakyt as tik informatika baigiau ir negaliu atsakyt i tokius
> klausymus ty  kodel paskaiciavom asmeniniu tarifu kai asmeninis buvo
> apskustas  iki jam iseinant ir ..  tipo automatiskai planai persiverte ir
> turi moket daba ...  o i klausyma kas kompetetingas atsakyt man i si
> klausyma  neatsake,  tipo  kreipkis i teisininkus ir bandyk faksuot prasyma
> gal kas atsakys :)

Na bet zinai, geriau tu su omniteliu nekariauk ir paklusniai daryk
viska, ka jie pasakys, o tai susidaro toks vaizdas, kad po kiekvieno
priesingo zodzio issigasti ir puoli kazkur ieskoti uztarimo. O ka daryti
tau jau daug kartu sake - jei sutarti nutraukei, pagrindo skaiciuoti
neturi, paprasciausiai atrasai, kad sutartis nutraukta, saskaita
israsyta nepagristai ir tu jos nemokesi. Viska darai registruotu pastu
arba nunesi i salona, kad pasirasytu, kad gavo. Viskas - nesvarbu ka jie
tau kalbes ar kaip gasdins, pagrindo ta suma isieskoti netures. Va todel
jie ir bando paveikti kitomis priemonemis, kad patys vartotojai
susimoketu, o tu tai itakai labai pasiduodi.