Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-22 15:08:07
koks delsimas, menesio laikas duotas uztikrinimui, kad gausi pranesima, turesi laiko su juo susipazinti, ji pasvarstyti ir turesi laiko i ji atsakyti.
Jie zmogus yra isvykes, arba pasta tikrina karta i savaite tai jau irgi delsimas? Briedas. Zmogus atsake per jam duota laika ir taskas. Jis tilpo i savo remus. Gal jis lauke paskutines minutes, nes tikejosi, kad konkurentai pasiulys geresne kaina ar pan.

T:)