Tema: Re: ar kariaut su omniu del istatytos saskaitos uz asmenini??
Autorius: Raulis
Data: 2009-04-22 10:21:12
Zmogus klausia, ar Omintelis tarp zmogaus ispejimo apie sutarties nutraukima
ir sutarties nutraukimo datos turejo teise taikyti pakeistas kainas.

Mano nuomone, turejo, jeigu buvo laikomasi sutartyje nustatytu salygu, t.y.
nauji tarifai pradeti taikyti pasibaigus Omnitelio ispejimo apie juos
terminui. Mat pagal sutarti abonentas irgi turi ispeti Omniteli laikydamasis
tam tikru terminu. Jis turejo galimybe vos tik gaves pranesima apie
sutarties keitima is karto kreiptis i Omniteli su ispejimu del nutraukimo.
Kiekviena pradelsta diena yra abonento nenaudai.