Tema: Re: Re:sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: uk
Data: 2017-03-31 03:43:03
"neutral" <neutral@neutral.ne> wrote in message
news:obf9ig$2dd$1@trimpas.omnitel.net...
Kiek i sona tema - noriu pigios sodybeles konkreciame rajone. Autoriaus
kainos rezis man irgi butu labai priimtinas. Kur skelbia rajoniniai agentai
ir kaimo bobules?
Itariu, kad daugelio kaimo objektu nera aruodas.lt saite. Be to Aruode
kainos uzlenktos.
Gal man verta paieskoti kokiu nors to "rajono zinios", "miestelio naujienos"
tipo laikrasciu ir ten bus skelbimukai ?

Mes ieskojom realiai, pamatom apluzusia ir stojam, klausinejam kaimynu.
Buvo tokiu variantu, kur 100m2 namas uz 1500eur su 25a zemes...bet gerai
papuves...
buvo tokiu kur 3000e viskas nieko, su dar 4 pastatais bet namas labai
maziukas...arba labai toli nuo kelio...
 o jei paima agentura, tai is kart kaina x2...
Ta kuri norejom pirkt is bobules buvo murinis, su centriniu sildymu, kieme
garazas, ukinis, darzine, pirtis, sodas, darzas, na bet viskas apleista,
negyvena virs 5metu... zodziu bobule norejo 2500 tai visai normalu,  o
agentura 4200..
o tokia suma tai cia mums jau su remontu kainuotu...

su agentura susitarti nepavyko, bobule nenorejo niekur kistis, tai metem ta
reikala ir susiradom kita sodyba uz panasia mums priimtina kaina.