Tema: Re:sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: neutral
Data: 2017-03-29 06:27:12
Kiek i sona tema - noriu pigios sodybeles konkreciame rajone. Autoriaus kainos rezis man irgi butu labai priimtinas. Kur skelbia rajoniniai agentai ir kaimo bobules?
Itariu, kad daugelio kaimo objektu nera aruodas.lt saite. Be to Aruode kainos uzlenktos.
Gal man verta paieskoti kokiu nors to "rajono zinios", "miestelio naujienos" tipo laikraščių ir ten bus skelbimukai ?

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/