Tema: Re: Re:sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: tester
Data: 2017-03-29 10:49:32
Vienas kitas pasitaiko skelbimas kaimo laikraštyje, bet pvz., mano kaime
namą pardavė, specialiai ieškojau internete ir neradau jokio skelbimo, kad
parduodamas. Tokios žinios kažkaip sklinda iš burnos į burną. Pasako
kaimynui, kad "parduodu namą" tuo ir baigiasi.

"neutral"  parašė naujienų news:obf9ig$2dd$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek i sona tema - noriu pigios sodybeles konkreciame rajone. Autoriaus
kainos rezis man irgi butu labai priimtinas. Kur skelbia rajoniniai agentai
ir kaimo bobules?
Itariu, kad daugelio kaimo objektu nera aruodas.lt saite. Be to Aruode
kainos uzlenktos.
Gal man verta paieskoti kokiu nors to "rajono zinios", "miestelio naujienos"
tipo laikraščių ir ten bus skelbimukai ?