Tema: Re: sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: uk
Data: 2017-03-21 15:53:36
sutarti kopija turim, bet negaliu jos cia taip imt ir idet visiems viesai...

Kiek man dabar paaiskino, mes turetumem kreiptis i kazkoki jurista, kuris
issiustu tai agenturai registruota laiska su bobules prasymu nutraukti
sutarti ir tada ta firma tures irodynet savo patirtas islaidas....

bet dabar cia pas koki jurista reiktu kreiptis dabar ir siandien...?
ar cia jau pas koki advokata ir moket jam, kad jis uzsiimtu tuo reikalu???
tai ar gausis pigiau jei tuo uzsiims advokatai ???