Tema: Re: sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: uk
Data: 2017-03-21 17:07:18
> tu su ta agentura jokiu sutarciu neturi, tai tau niekas neidomu. dabar
> belieka ikalbet savininkus parduoti.

Savininke jau sena senute ir bijo, sako mane dar i teisma paduos.. as bijau
ir nieko nedarysiu...

o jei rekia I rageli, tai rimta
> agentura, irasyciau pokalbi ir nusiusciau skunda vadovui. dideles
> agenturos dazniausiai prisaugo savo varda.

Irasyt nespejom, nes nesitikejom kad reiks... bet kiek suprantu pagal adresa
ir pagal sutarties stampa tai ir yra firmos direktore, nes ji pasirase ji
firmos tinklapyje direktore ir ji tuo adresu pati ir gyvena kur firma
registruota....