Tema: Re: sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-03-21 17:46:28
On 03/21/2017 05:07 PM, uk wrote:

> Savininke jau sena senute ir bijo, sako mane dar i teisma paduos.. as bijau
> ir nieko nedarysiu...

Nu tai nuvaziuokit pas ja (su prasymu nutraukti) ir pabandykit susitarti
kiek ji ten pinigu nori uz ta sutarties nutraukima. Jei kostmosas, tai
tada pasirasykit kokia sutarti su bobute, kad kompensuosit teismo
islaidas. Vistiek islaidas tures ji realias parodyti, tai bus kokiu
keliu skelbimu kaina + gal dar kazkiek uz jos laika, tai gal ne basiai
daug. Greiciausiai tai nieks nedaeis iki teismu.