Tema: Re: sodybos pirkimas ir agentura ???
Autorius: Saulius74901
Data: 2017-03-21 16:26:45
Nu tai ir rėkė dėl to, kad greičiausiai neturi poveikio priemonių normalių,
o tik pagasdint norėjo.

Aš pirkaus sklypą iš savo kaimyno, kurį pažystu daug metų. Pasirodo kažkada
kaimynas turėjo sutartį su agentūra, bet ta sutartis senai pasibaigusi.
Kai tik nupirkau atvažiavo kažkos tipas ir naglu, skausmo perkreiptu veidu
man bandė kažką įrodinėt.
Pasiunčiau nx ir tiek.

Ai dar klausė kur dingo skydas su jo tel nr. kuris sklype buvo, buvo
pasipiktinęs, kad jį kažkas nuėmė be jo žinios.
Atšoko kai paklausiau ar aš čia negaliu elgtis kaip savininkas jei jau
nusipirkau?
Atidaviau skydą ir išsinešdino.