Tema: Re: stirnienos arba elnienos guliašas (troškinys)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-10 16:35:26
Hz su tuo sunkumu, gal aš labai neišrankus. Artimiausias prekybcentris su
asortimentu nuo elementarios mesos dailiu gabaliuku kasdienimams patiekalams
iki graziai isbrandintos kokiam steikui pasiskaninimui.

"Gipsas"  wrote in message news:l878g7$qao$1@trimpas.omnitel.net...

esu jautienos megejas, todel daznai perku jautiena, bandau ja prikti
ivairiose vietose ir pasakysiu - nu nenormali ta mesa LT. Tikrai sunku kazka
nusipirkti padoraus...Nezinauk aip Vokietijoje, turbut irgi visokio meslo
yra...taciau Anglijoje tikrai neproblema nusipirkti geros jautienos. Tik ta
tenorejau  pasakyt