Tema: Re: stirnienos arba elnienos guliašas (troškinys)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-12-10 10:20:11
aha, ir kaip jiem tik uztenka tu ten gereusiu gabaleliu visiem pirkejam. ar
ten visi gereusi? o netokius gereusius ishmeta? ;)

"Gipsas"  wrote in message news:l86hrr$41u$1@trimpas.omnitel.net...

pagal tai ka kalbi, panasu, kad tikrai ne Lietuvoj gyveni...:) Ar as klystu
? Deja, Lietuvoje visa jautiena yra kaip 100-mecio gyvulio (iskirtinais
atvejais gali gauti geros nugarines, kas yra brangu, na ir zinoma ispjova,
kur yra LABAI brangu).
Lietuvoje tokia savoka "savas mesininkas" sunkiai imanoma ir
isisvaizduojama, nes LT aplamai nera mesiniu, kurias aptarnautu pats
savininkas (99 proc. tai dideliu mesos apdirbimo pramoniu parduotuves); O
kai nesavininkai dirba, tai sudas ir buna, nes jiems pofik ka tau
parduot..Vienintelis variantas - rasti koki ukininka ir is jo pirkti, taciau
dazniausiai tai buna nepatogu, nes yra atstumai, reikia palnuoti,,
dazniausiai pirkti didesni kieki ir t.t. Su pavydu as ziuriu i zmones
Londone, kur ateini i turgu, tave visi atpazista, siulo geriausia gabaleli
mesos, surio...ar zuvies...Negana to, to zuvininkas be problemu tau padarys
is pasirinktos zuvies file ir nepaims nei penso uz tai..Lietuvoje visa tai -
kaip is fantastikos srities...