Tema: Re: stirnienos arba elnienos guliašas (troškinys)
Autorius: Dautarte
Data: 2013-12-10 13:12:55
Ne, ne Lietuvoje, bet ne taip jau ir toli - Varsuvoje.
Zinau, kad siuo klausimu Lietuva yra nepaprastai "atsilikusi" nuo normalaus
pasaulio. Nors, ka as sakau... Ne tik Lietuva, Lenkijoje yra tik siek tiek
geriau ir tik dideliuose miestuose. Liudna tiesa :( Labai daug mazu verslu
bankrutavo, su dideliais prekybcentriu tinklais sunku konkuruoti... O
hipermarketuose, kaip ir visur, kur nera savininko - perki, ka duoda, nors
vis delto 100-metes jautienos netenka matyti - kai kuriuose tai net
brandynta jautiena parduoda, nors tai dar nera norma :)
Siaip maisto tema man yra labia idomi, todel atidziai stebiu pokycius
rinkoje. Lenkijoje per paskutinius keliolika metu viskas nerealiai
pasikeite. Manau, pamazu ir Lietuvoje bus normaliau - lektuvai ir pan.
dalykai is pradziu taip pat buvo tik rasytoju fantazijos :)
Man nerelaliai pasiseke, kad netoli mano namu yra net dvi geros mesos
parduotuves. Viena is ju yra viena is geriausiu Varsuvoje (kainos
atitinkamos, bet ir kokybe puiki), o kita - tai senas siemyninis verslas,
todel jie atpazista savo nuolatinius klientus (pas juos perku jau beveik 10
metu :)) ir visada yra pasiruose padeti. Mesininkas yra vyresnio amziaus
zmogus ir ismano savo darba. Be to, megsta paplepeti, tai lengva buvo
susidraugauti :)

"Gipsas" <Gipsas17@yahoo.com> wrote in message
> [...]
| kai nesavininkai dirba, tai sudas ir buna, nes jiems pofik ka tau
| parduot..Vienintelis variantas - rasti koki ukininka ir is jo pirkti,
taciau
| dazniausiai tai buna nepatogu, nes yra atstumai, reikia palnuoti,,
| dazniausiai pirkti didesni kieki ir t.t. Su pavydu as ziuriu i zmones
| Londone, kur ateini i turgu, tave visi atpazista, siulo geriausia gabaleli
| mesos, surio...ar zuvies...Negana to, to zuvininkas be problemu tau
padarys
| is pasirinktos zuvies file ir nepaims nei penso uz tai..Lietuvoje visa

| > |
cekiskas

| > | > |

> [...]
| > |